Incurajare: oameni deosebiti

Oamenii lui Dumnezeu, și-au dedicat întreaga viață Lui și au trăit în prezența sfințeniei Sale. Au convingeri pe care le expun în cuvintele Scripturii.

EL i-a ales pe fiecare în parte și chiar dacă se știau cu slăbiciuni, îngrijorați că vor dezamăgi au privit către căpetenia oștirii noastre - Domnul nostru Isus Hristos.
Isaia: “Atunci am zis: “Vai de mine! Sunt pierdut, căci sunt un om cu buze necurate, locuiesc în mijlocul unui popor tot cu buze necurate, şi am văzut cu ochii mei pe Împăratul, Domnul oştirilor!” Isaia 6.5

Moise: doar cu un toiag ? cine-s eu sa asculte poporul de mine.

Pavel: Doamne, ce vrei să fac ? Am ucis crezând că fac voia Dumnezeului celui Viu și te-am prigonit. Ce să fac ? Care e soluția ?

Ieremia: mă vor omorî atât împăratul cât și poporul la auzul acestor cuvinte. Doamne, dar sunt singur. Dă-mi pe cineva cu care să merg.
Au fost oameni ca noi, cu slăbiciuni și încăpățânați. Ei stau ca mărturii vii demne de urmat. Pentru ca noi să fim îmbărbătați de chemarea pe care ne-o face Dumnezeu. Avem privilegiul de a trăi prin har, prin credință și de a ne numi Fiii Dumnezeului Celui PreaÎnalt. Vedem promisiunile Sale împlinite în viețile noastre și să-L experimentăm pe EL și puterea învierii Lui. Totul, integrat într-un singur produs. Gratis.

E interesant că Puterea lui Dumnezeu e făcută desăvârșită în slăbiciune. Nu au avut aur și nici funcții înalte dar cu picioarele lor au străbătut lumea și prin vasele lor de lut, atât de ușor de spart, au răspândit Vestea Bună omenirii. Lucrarea Sa a fost făcută de oameni simpli, supuși slăbiciunii dar consacrați Lui.

Pepper 
Image by Glatze via Flickr

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador