Speranta moare ultima

Facultatea
Din păcate, facultatea pentru mine a fost o perioadă neagră și majoritatea profesorilor au reușit să stingă focul cunoașterii ce a atins apogeul în cls. aXII-a. Însă am avut privilegiul de a cunoaște și colabora cu oameni minunați, care prin simplitatea vieții și dorința perpetuă de a cunoaște lumea din jur, și-au lăsat amprenta în ADN-ul cunoașterii fiind exemple vii ce arată că speranța moare ultima: Radu, Marius

Motivarea
Când eram în liceu îmi plăcea să mă uit la filme motivaționale și adoram partea în care omul se ridică, mai ales atunci când circumstanțele spun că e imposibil. Îmi plăcea să scot partea care mi se potrivește mie și o aplicam în viața mea. Cu gândul că pot face totul, îmi reușeau toate lucrurile pe care mintea și le punea în gând, ca un test al acestei credințe. Astfel, am reușit să mă autodisciplinez și prin multă muncă, perseverență și voință, să mă ridic dincolo de ceea ce-mi oferea viața, prin propriile eforturi. Până când m-am poticnit de succesul celor care ocoleau drumul firesc al succesului, prin oaze ce devin normale într-o lume coruptă:
Şi pleacă drumeţul pe-un drum ce coteşte...
Pocit, şchiop şi searbăd, abia se târeşte...
Şi drumu-ocoleşte mai mult, tot mai mult,
Dar mica potecă sub pomi şerpuieşte,
O tânără umbră de soare-l fereşte,
Auzu-i se umple de-un vesel tumult,
Şi drumu-ocoleşte mai mult — tot mai mult.
          Macedonski - Noapte de decemvrie

Timpul
Am înțeles că prin autodisciplinare și buna planificare a timpului pot face ca lumea mea să fie mai bună. Credeam că pot schimba destinul prin ațintirea continuă a privirii spre țintă. Admiterea la liceu și facultate erau primele obstacole ce-mi puteau stinge visul dacă eșuam, și singura șansă ca visul să continue. Și doar prin Isus am reușit.

ILUZIA
Dar m-am lăsat molipsit în iluzia ce domină lumea: scopul scuză mijloacele.
Că de fapt :
- nu contează cum lupt atâta timp cât înving.
- puterea unui om stă în superficialitatea sa.

Viitorul
Însă viitorul sună bine.
Mi-am pus încrederea în Dumnezeu și vreau să-L experimentez tot mai mult în viața mea.
Știu că doar uitându-mă țintă la EL flacăra va sta vie. Și doar prin EL voi reuși.

Speranța moare ultima
Când oamenii îți spun să te oprești, nu asculta.
Când te îndeamnă să nu mai lupți, continuă.
Când nici o rază de lumină nu se mai ivește, speră.
Pentru că circumstanțele sunt doar pentru o clipă.
Pentru că ești născut să fii un învingător.

Stop 
Image by Thomas Hawk via Flickr

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador