Domnul in toata splendoarea Sa

"E Domnul !"

L-au recunoscut de la depărtare. După înviere, le-a pregătit focul, le-a prezis locul peștilor.
Petru și-a luat haina și a alergat spre EL.

În drum spre Emaus, de-abia după ce a luat pâinea, a binecuvântat-o și le-a dat-o L-au recunoscut.
Le-a vorbit din Biblie și le ardea inima, dar nu L-au recunoscut cu toate că au stat în preajma Sa 3 ani.

"Domnul meu și Dumnezeul meu."

Isus i-a luat luat degetele și le-a pus pe rănile Sale. Toma, cel care își baza credința pe simțuri a fost convins. A văzut-o și pe asta. Omul în care și-a pus toată încrederea. Mesia înviat din morți.

"Semăna cu Fiul omului. Când L-am văzut, am căzut la picioarele Lui ca mort."

Ioan ÎL vede pe Domnul Slavei în toată splendoarea Sa:

Capul şi părul Lui erau albe ca lîna albă, ca zăpada; ochii Lui erau ca para focului; picioarele Lui erau ca arama aprinsă, şi arsă într-un cuptor; şi glasul Lui era ca vuietul unor ape mari. În mâna dreaptă ţinea şapte stele. Din gura Lui ieşea o sabie ascuţită cu două tăişuri, şi faţa Lui era ca soarele, când străluceşte în toată puterea lui.
El Şi-a pus mâna dreaptă peste mine şi a zis: „Nu te teme! Eu Sunt Cel dintâi şi Cel de pe urmă, Cel viu. Am fost mort, şi iată că Sunt viu în vecii vecilor. Eu ţin cheile morţii şi ale Locuinţei morţilor.

Tu cum ÎL vezi ?

Take it Easy. God is in Control. 
Image by sgs_1019 via Flickr

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador