Pasind cu Dumnezeu

De fiecare dată când merg pe o distanță mai lungă mă gândesc că această călătorie se aseamănă mult cu viața noastră: un drum de la un punct spre destinație.

Iar fiecare pas pe care-l facem îl facem prin puterea lui Dumnezeu. Mă uit la mâna mea câteodată și mă gândesc că nu realizez câte celule, nervi, mușchi conlucrează pentru a îndeplini un task.

Cu fiecare pas pe care-l fac spre destinație sunt convins tot mai mult de faptul că încrederea în Domnul și bizuirea pe puterea Sa nemărginită e singurul lucru înțelept pe care-l pot urma cu strictețe.

Încrede-te în Domnul din toată inima ta și nu te bizui pe înțelepciunea ta. Recunoaște-L în toate căile tale și îți se va netezi cărările.

Știu că EL pășește alături de mine în orice clipă și chiar dac-ar fi să trec prin valea umbrei morții nu mă tem de nici un rău căci Tu ești cu mine. Încrede-te în Domnul și nu vei regreta. Mergi cu EL în călătoria vieții tale și vei fi fericit. Gustă să vezi cât de bun e Domnul.


Chasing Bees (90 of 365) 
Image by lighthack via Flickr

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador