Maretia lui Dumnezeu

Tu mi-ai întocmit rinichii, Tu m-ai tesut în pântecele mamei mele:
Te laud cã Sunt o fãpturã asa de minunatã. Minunate Sunt lucrãrile Tale, si ce bine vede sufletul meu lucrul acesta! Trupul meu nu era ascuns de Tine, când am fost fãcut într-un loc tainic, tesut în chip ciudat, ca în adâncimile pãmântului. Când nu eram decât un plod fãrã chip, ochii Tãi mã vedeau; si în cartea Ta erau scrise toate zilele cari-mi erau rânduite, mai înainte de a fi fost vreuna din ele. cât de nepãtrunse mi se par gândurile Tale, Dumnezeule, si cât de mare este numãrul lor! Dacã le numãr, Sunt mai multe decât boabele de nisip. Când mã trezesc, Sunt tot cu Tine. ... Vezi dacã Sunt pe o cale rea, si du-mã pe calea vesniciei!

The LORD is a great GodImage by AR Nature Gal via Flickr

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador