Putin credincios ?

Mi-era greu să mă apropii de el. Sunt prea mic, efemer, lumesc.
Cum aș putea vreodată să stau în fața sa. E prea "mare". Cel mai.
Și când mă gândesc că nu l-am văzut niciodata, nici nu stiu cum arata.
Dar totuși, lui ii datorez clipele vieții mele, fericirea și tot ce am, ce văd.

Cum aș putea sta în picioare în fața lui Isus ? ele tremură.
Cum aș sta calm ? Lacrimi mi se preling pe obraz.
Faptul că nu am făcut tot ce am putut, că atâta timp am crezut și am sperat la acest moment.


"nu te teme, Eu Sunt"

Și-atunci rămâi incoștient, pierzi orice legătură cu realitatea. A fost prea mult. Dar mâna Lui îți dă putere să stai în prezența Sa. Orice microb dispare, piatra devine pulbere într-o clipită, se cutremură pământul, când vorbește parcă apele au ieșit din matcă.

Ce să mai spui ? Ce să mai întrebi ?
Întâlnirea cu Creatorul tău e unică.

Power in the skies. 
Image by kelsey_lovefusionphoto via Flickr

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador