Tranzactionarea Forex, Valuta, Petrol, Actiuni

Tranzacţii Forex, Aur, Petrol, Acţiuni, Valute.
Am încercat un cont Demo pe o astfel de platformă.

Observaţiile mele:
- e un joc. datele, statisticile sunt interne. Rata euro/ron sau euro/usd nu e cea reală de pe piaţă ci una internă dictată de utilizatorii acestei platforme. Cu cât cumpără ei mai mult euro cu atât se devalorizează mai mult.
- ţi se închid automat poziţiile la o marjă de pierdere deasupra unei limite. Deci rămâi fără bani când au ei chef.

Prin urmare ce garanţii are utilizatorul care investeşte într-o astfel de platformă ce se laudă cu tranzacţionarea pe piaţa forex, a valutei, acţiunilor, petrolului şi aurului ?

Ca şi avantaje ar fi:
- câştigi bani din fotoliu, dar trebuie să fii foarte atent să nu depăşeşti marja de pierdere, şi la alte statistici, grafice pentru a ieşi pe câştig. Se pare că există şi oameni care ies pe câştig dar nu ştiu dacă sunt roboţi sau nu.
- setarea unor ordine de aşteptare care se execută automat dacă preţul petrolului de exemplu a depăşit o valoare. Deci poţi vinde sau cumpăra automat dacă se ajunge la valoarea pe care tu o ceri.

N-am testat prea mult, nici n-am vrut ştiind ce este. Însă am înţeles că mai sigur e jocul de table sau poker decât forex sau valută. Închiderea automată a poziţiilor la depăşirea marjei de pierdere e cireaşa de pe tort.




Adică eu am cumpărat valută. E a mea. Sunt banii mei. Însă ei îmi vând automat acel bun pentru simplul fapt că în prezent s-a devalorizat peste pragul impus de ei. Îmi iau banii şi nu contează că peste o secundă poate să se întărească acea valută şi să dea un profit dublu, triplu. E jocul lor şi riscul utilizatorilor care acceptă acest regulament. 


You ? Freeze ! ;PImage by 3zooz Photography™ via Flickr

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador