Livrarea comenzilor plasate la eMAG :

5. "biserica ortodoxa". Ati citit Apocalipsa lui Ioan? Ei bine, cred ca acea imagine de "curva desfrinata" se potriveste de minune bisericilor crestine si, in particular si bisericii ortodoxe. De ce? Pai, faza cu popii afaceristi si panarame, astia nu sint "uscaturi" ci viceversa formeaza grosul popimii din Romania! Spuneti-mi si mie: ati vazut popa sarac? Eu nu! Ati vazut popa slab? Extrem de rar! Ati vazut popa sa dea un blid de mincare la un sarman, sa infieze vreo doi copii orfani (multi rezultati tocmai datorita "beneficiilor" eucatiei religioase anticontraceptie!) ? Eu nu am vazut si nu am auzit! Ati vazut ce masini luxoase au majoritatea popilor? Locuinte de protocol, implicari in afaceri cu lemn (vedetio despre scandalul cu padurile Bucovinei), masini de lux, politica cit cuprinde etc. Astia sa nu fie judecati? De ce? Care-i chestia? Astia "oamenii lui dumnezeu, oameni sfinti"???? Hahahahahahhahahahahha, ce prostie! Ata chestie: Suceava are ce-a mai mare densitate de biserici (peste 200 construite de domnitori in cursul secolelor cit a fost capitala Moldovei) ei bine in ultimii 16 ani s-au mai adaugat inca cel putin 50 ajungindu-se la situatia hilara sa existe o parohie cu 2-3 blocuri!!!

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador