steaua napoli

Fraţii lui L-au respins, iar prietenii Lui L-au părăsit ori L-au trădat sau părăsit atunci când avea mai mare nevoie de ei. A trăit clipe când dragostea, îndurarea şi mila Lui nu au fost onorate. A suferit respingere şi persecuţii, înjosiri şi maltratare, a acceptat să fie condamnat nevinovat, fără să Se dezvinovăţească. Fără ură şi repulsie a acceptat moartea şi chinurile răstignirii. El a ştiut că trebuie să-Şi verse sângele, ca să ne salveze de condamnarea meritată în urma fărădelegilor noastre.

El şi-a răscumpărat comunitatea cu propriul Său sânge. Ea este trupul Său viu în zilele noastre, un organism care este păstrat prin puterea lui Isus care este şi va rămâne capul bisericii. Numai ca mădulare ale acestui trup al lui Isus, dacă-I predăm viaţa, cerându-ne iertare, recunoscându-L ca Domn şi Mântuitor personal şi făcând voia Lui.

Eu ştiu că toate astea le-a făcut Isus şi pentru mine. El Şi-a dat viaţa pentru mine ca să mă împace cu Dumnezeu. El vrea să am parte de binecuvântările promise trupului Său, comunităţii Sale. El vrea să-mi dăruiască o viaţă cu sens eliberându-mă de osânda veşnică, pedeapsă meritată datorită păcatelor mele. Numai în felul acesta pot beneficia de harul lui Dumnezeu şi de viaţă veşnică în prezenţa Tatălui, viaţă, care întrece orice închipuire. Fiindcă Isus S-a jertfit pentru mine şi pentru că a făcut posibil toate acestea, cred în El.

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador