Afla cum poti sa faci lunar 400 - 500 usd printr-o metoda verificata

Without money

Image by Toban Black via Flickr

Cine crede prostiile astea ?

Azi ofer o noua metoda de a face bani pe net, pentru ca presupun ca asta va intereseaza pe toti. Metoda asta, am testat-o in ultimele 2 luni cu succes, altfel nu as fi scris acest articol.

     Contrar tuturor ideilor, sa faci bani pe net nu e greu, dar nici nu o sa te bagi la somn seara, iar in timpul noptii Zana Maseluta o sa vina repede sa iti arunce cu dolarii sub perna. Ce am eu aici nu e un secret, si momentan sunt destul de increzator ca o sa iasa frumos. Va rog sa retineti ca nu va propun o metoda prin care sa faceti 5000 $ peste noapte, ci doar vreo 400 500 $, bani de bere si cateva seri in oras.

     Ideea e simpla – PTC sites – pay to click. Primesti cativa centi, pentru 2 minute din viata ta, timp in care dai click pe 4 5 reclame, si stai sa se incarce, iar apoi pleci la treburile tale. Poti deveni “pro” si sa iti maresti castigurile, sau poti pur si simplu sa ramai la versiunea free.

     Personal, mie nu imi place sa fac lucrurile pe jumatate, asa ca am facut upgrade la golden, iar apoi la ultimate, cu prima ocazie care am avut-o, iar apoi in decursul a 2 luni bune, am reusit sa ajung la 3000 referali inchiriati, si un venit de 28 $ pe zi.

Tinand cont ca sunt bani pe care ii fac dand click pe niste reclame eu spun ca it’s pretty good !

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador