The Godfather


Câteva replici din film:

Îi voi face o ofertă pe care n-o poate refuza.

Am învățat că am puterea să mă schimb.

Nimic nu e imposibil !

Dacă e ceva sigur în viața asta, dacă istoria ne-a învățat ceva, asta e că poți ucide pe oricine.

Aș arde în iad ca să te știu în siguranță.

Să nu-ți urăști niciodată dușmanii. Îți afectează judecata.

Politica și crimele sunt același lucru.

Cel mai bogat om este cel cu cei mai influenți prieteni.

Chiar și cel mai puternic bărbat are nevoie de prieteni.

Finanțele sunt ca o armă. Politica înseamnă să știi când să apeși trăgaciul.

Uită-te la piatra asta. A stat în apă foarte mult timp. dar apa nu a trecut prin ea. Uite... Perfect uscată. Acelaşi lucru s-a întâmplat cu bărbaţii din Europa. Secole întregi au fost înconjuraţi de Creştinism, dar Cristos nu a trecut prin ei. Cristos nu trăieşte în ei.

Toată viaţa mea am încercat să urc în societate. Către un loc unde totul e legal, drept... Dar cu cât urc mai sus, devine mai strâmb.S-au omorât unul pe altul secole de-a rândul aici. Pentru bani, mândrie, familie. Ca să nu devină sclavii bogaţilor de nouăzeci.

E periculos să fii om cinstit.

The Holy Father is dead.

Familia mai presus de TOT. Scopul scuză mijloacele. Țineți prietenii aproape și dușmanii mai aproape.
Investițiile bizare ale Bisericii Catolice și relația ei cu diferite personalități controversate.
Toate cele 3 femei pe care le-a iubit Michael Corleone, le-a pierdut.



Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador