SPORT - Dinamo, Urziceni, Timisoara, Steaua, CFR

UEFA Cup Final 2007 - Hampden Park, Glasgow

Vaslui - îmi pare rău de băieții ăștia. chiar au luptat pentru a ajunge acolo. Au avut cam puțin ghinion pentru că, să fim serioși au avut cel mai greu adversar. Dacă acasă au arătat că le pot face față acestora, în deplasare ghinionul neinspirat al unui fundaș a dus la dezechilibru și al doilea gol a fost o altă greșeală de-a fundașilor. Dar, asta e. Avem prima eliminată din Europa.
Probabil patronul Vasluiului își va ținti proprii angajați fotbaliștii și le va aduce doar cuvinte grele uitându-se probabil la echipele ce au continuat.
Din păcate au avut cel mai mare ghinion.

Steaua - cred că a fost cel mai liniștit meci al Stelei, aveau destule goluri date acasă și nu puteau rata calificarea. Au mai dat 2 ca să fie siguri. M-am uitat puțin la meciul ăsta pt că era lipsit de spectacol. Dar Steaua ar trebui să joace cu echipe mai mari. A avut noroc și la trageri la sorți. Eu zic că au mari șanse să treacă de grupe, împreună cu Fenerbahce. Dar pot și Twente/Sheriff să facă surprize. Niciodată nu se știe. Cred că și-au revenit iar investiția în Bergodi e neprețuită. Hai Steaua.

CFR - eram cel mai sigur că CFR va câștiga meciul ăsta. Știam că au să dea totul acasă pentru a continua mai departe. Cei mai norocoși la tragerile la sorți. Au șanse mari să treacă și ei de grupe.
Dinamo - surpriza săptămânii. Și-au revenit spectaculos și sincer nu mă așteptam să se califice. Când am văzut scorul am rămas uimit. M-am uitat de 2 ori și tot nu credeam. Apoi în prelungiri nu îmi venea să cred că joacă de la egal la egal cu cei care i-au învins așa categoric acasă. Suporterii au greșit întrând pe teren dacă se termina cu 0-2 acasă le era mult mai ușor. Dar nu era așa spectaculos. De foarte mult timp nu am mai văzut un așa meci. La 11 metri a fost superb. O să țin minte meciul ăsta mult timp înainte.
În schimb Panatinaikos și Galatasaray - e ceva de lucru.

Timișoara - Ajax, Anderlecht şi Dinamo Zagreb - cam greu dar sunteți vicecampioni deci se cere mai mult de la voi.

Urziceni - Sevilla, Rangers, Stuttgart - cam slabe șanse. Dar cea mai accesibilă grupă. Ar fi frumos să câștigați împotriva nemților ca o revanșă wink.gif În rest faceți ce puteți, oricum aveți șansa să jucați la CEL mai înalt nivel - șansă ce Timișoara a ratat-o. Oricum foarte frumoasă evoluția voastră. Frumos ar fi să nu dezamăgiți și să dați tot ce puteți aici pentru că asta vă propulsează.

Succes tuturor echipelor.


Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador