Marketing de valoare

Un rom pe uliță:

Cine mai dorește ? Cine mai poftește ? Fienom, Thuban la promoție ! Avem AMieDeuri la reducere ! Fienom AMieDe ! Fienom AMieDe ! De vânzare la preț excepțional !

 

 

Un om mirat de atitudinea vânzătorului:

Te-ai reprofilat nenicule. Gata cu mizilicurile ? Nu mai vindeți burlane, oale sau covoare ?

La care vânzătorul, stăpân pe situație:

“La promoție, mâncați-aș. Pentru tine, cu 2 milioane mai ieftin. Pă cuvântu’ meu. Uite ce bine arată și în plus are șasă nucleie. Zbârnăie. Ia întrabă tu de Phenom II X6 de la AMD ș-o să vezi că nu exist-asemănare. E cel mai bun de pe piață. Și dacă crezi că mint ți-l dau înapoi, gratis.” Și scoate laptopul lui personal, îl deschide și îi dă drumul. “Na. Mai bun ca ăsta e ! Ți-am zis io că-i cel mai bun. Vezi tu, AMD îi valoarea, da’ să-ți spun eu un secret: ți-l dau să-l încerci, dacă nu-ți place mi-l dai înapoi, gratis. 30 de zile. Ce zici ? În plus fiecare din nuclee are de 128KB L1 cache (64KB Instrucţiuni + 64KB Data) şi 512KB memorie L2 Cache iar memoria L3 Cache este de tip bloc accesibilă tuturor nucleelor. Dacă pui o memorie DDR3-1333 ai o lăţime de bandă de 12.8GB/s, iar pe HyperTransport beneficiezi de un maxim de 19.2GB/s pe procesor. Eh – asta da unealtă. Hai să-ți spun că tu nu știi când nucleele lucrează 3 în mod idle și alte 3 la frecvență de 500 Mhz de ajunge la 4-4,2Ghz ca nimic. Asta da performanță. AMieDe.

 

 

Apreciez perseverența acestor oameni. Știu să scoată miezul din produs și chiar dacă e negru, te fac să crezi că de fapt s-o albit. Ăștia sunt adevărații vânzători. Probabil o știu pe propria piele că fiecare vânzare le asigură pâinea zilei de mâine. De aceea nu-l lasă pe client până nu cumpără respectivul produs. Și la orice replică are răspuns. Cam așa aș promova un astfel de produs, însă într-un altfel de mediu. Pentru că nu voi colinda tot satul făcând țăranii să-și cumpere procesoare când ei nici nu știu cu ce se mănâncă astea. Prima dată m-aș gândi ce fac oamenii care vor să cumpere un procesor. Păi se consultă cu prietenii și primesc opinii.

 

000

 

Și ce fac ? Le dau pe gratis tuturor prietenilor procesoare ? Nu. Îi provoc pe aceștia să-și spună părerea în mediul online. Pentru ca atunci când cineva nu știe despre un produs să ajungă la acel articol și să-și dea seama ce oferă acel produs și să compare cu ceea ce dorește el să cumpere. Ok, deci pot face un concurs și câștigătorul să primească un Phenom II X6 iar la sfârșit să-și expună părerea în legătură cu acesta într-un articol. După o săptămână, o lună sau pe o perioadă mai mare. Aș putea oferi mai multe produse, generând implicit mai multe opinii.

 

 

 

PS: superBlog 2010

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador